maandag 23 mei 2016

Bestuur D66 Diemen verjongt en breidt uit

DIEMEN De leden van D66 Diemen anticipeerden op de groei van leden en activiteiten door tijdens de ledenvergadering van zaterdag 21 mei te besluiten om het bestuur uit te breiden met twee posities. Daartoe ging een spannende strijd tussen vier kandidaten vooraf, waarbij uiteindelijk Sarie Muijs (28) en Damy Pieterse (24) voor drie jaar verkozen werden in het bestuur van de democraten.

De in Diemen geboren Sarie Muijs wil haar ervaring in de Amsterdamse ambtelijke wereld graag inzetten om op politieke inhoud de vereniging te ondersteunen. Sociologie student Damy Pieterse ziet als voornaamste uitdaging om grotere en andere doelgroepen te betrekken bij de evenementen van de politieke vereniging.

Het voltallige bestuur van D66 Diemen bestaat naast de nieuwe Sarie Muijs (politiek) en Damy Pieterse (evenementen) uit Frans Deckers (penningmeester) en Mart Roumen (voorzitter). De naar Australië vertrokken secretaris Roderick van Beem heeft afscheid genomen. Contact met het bestuur kan worden opgenomen via de speciaal daarvoor ingerichte pagina’s.