Kai de Haan

33 jaar

Diemen

Kai de Haan is inmiddels acht jaar het jongste gemeenteraadslid in Diemen en was de afgelopen vier jaar fractievoorzitter van D66 in Diemen. Daarnaast is hij lid van het Comite 1940-1945 en doet hij regelmatig vrijwilligerswerk in Diemen, onder andere als manschap in opleiding bij de vrijwillige brandweer.

Als jongste raadslid heeft hij zich onder andere kunnen realiseren dat de stem van jongeren in Diemen sinds een aantal jaar beter gehoord wordt, doordat op zijn initiatief een jongerenraad is opgericht. Daarnaast heeft Kai als raadslid de afgelopen periode Diemen regionaal vertegenwoordigd in onder andere de Vervoerregio, Metropoolregio, Amstel-Meerlanden en de gemeentelijke samenwerking tussen Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn.

Als Kai herkozen wordt wil hij zich de komende periode blijven inzetten onderwerpen als de veiligheid, jongerenbeleid, parkeerbeleid en een goed openbaar vervoer van, naar en in Diemen.

Meer van Kai de Haan